Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

κομμάτια (α)

Πληγωμένη ακόμα, διαγράφω μνήμες που ούτε θυμάμαι.


Το παρελθόν είναι παρελθόν.Δεν υπάρχει πια.
Κάτι έγινε, έζησε, πέθανε κι έφυγε.


Θέλω να φύγω, να πέταξω, να χαθώ.
Σε μια πλαγιά να κοιμηθώ, με θέα το φεγγάρι.
Το όνειρο που είμαστε μαζί να ξαναδω.
Να σ' αγαπήσω πάλι.


Ήμουν τόσο μικρή, που χωρούσα στην καρδιά σου.
Εμοιαζες τόσο ευτυχισμένος που δεν τόλμησα να σου πω πόσο φοβόμουν.

Το χρώμα των ματιών σου, μου γαληνεύει την ψυχή.

Θα 'θελα τα μάτια μου να αποτυπώνουν στιγμές, δικές μας.
Να είχα ένα αλμπουμ,
Να το γέμιζα στιγμές και αρώματα, ματιές και συναισθήματα.
Να ήταν μαγικό.
Για να μην ξεχάσω ποτέ κάτι απο 'μας.

Το κορμί μου γύρισε πίσω.
Το μυάλο μου έμεινε εκεί.
στις εκδρομές μας, στη θάλασσα, στις βόλτες,τις παρέες μας, στα γέλια μας.

Όταν σε αγκαλιάζω ηρεμώ.Όταν σε κοιτάζω γαληνεύω.

Θαυμάζω τους ανθρώπους που έχω επιλέξει να έχω γύρω μου.Γι αυτό είμαι ευτυχισμένη.

1 σχόλιο: